Tempah penerbangan sekarang

AirAsia Mobile

Lebih banyak boleh dilakukan dengan peranti mudah alih walau di mana anda berada!

Dengan Aplikasi AirAsia Mobile, anda boleh menempah, memilih, mendaftar masuk dan menyimpan semua butiran perjalanan anda di mana-mana peranti mudah alih Android, Blackberry 10 atau iOS. Yang diperlukan hanyalah sambungan internet dan anda sudah boleh meneruskannya!

Imbas untuk memuat turun aplikasi anda sekarang

qrcode

*Kod ini dapat digunakan dengan peranti bergerak Android, Blackberry 10 dan iOS.
Pembaca QR Reader diperlukan untuk membaca kod di telefon.

Di hujung jari anda

 

Tempah di mana-mana sahaja

Menempah tawaran penerbangan terbaik dari peranti mudah alih anda tidak pernah semudah ini kerana anda dengan mudahnya boleh memilih ALL-IN-FARE terendah, memasukkan butiran anda dan mengesahkan tempahan dengan pembayaran dalam aplikasi kami. Pasti tidak akan terlepas tambang menakjubkan lagi!

   

Pilih khidmat tambahan anda

Tempah khas khidmat tambahan yang anda perlukan bagi memastikan perjalanan yang lebih selesa bersama kami! Ini merangkumi hidangan dalam penerbangan, memilih tempat duduk, menambah peruntukan bagasi, hiburan dalam penerbangan, malah insurans perjalanan.

   

Daftar masuk lebih cepat

Elakkan daripada berbaris panjang dengan mencetak pas masuk anda sendiri. Yang anda perlukan hanyalah nombor tempahan anda, daftar masuk butiran dan imbas kod bar cetak (SMS atau dalam aplikasi) untuk tiba di pintu masuk lebih cepat!

Daftar masuk mudah alih boleh dilakukan mulai 14 hari hingga selewat-lewatnya 1 jam sebelum penerbangan anda (AirAsia) atau 14 hari hingga selewat-lewatnya 4 jam sebelum penerbangan anda (AirAsia X)

   

Panduan perjalanan terperinci

Segala-galanya yang perlu anda ketahui tentang lokasi terbaik untuk dikunjungi dan juadah atau aktiviti terbaik di destinasi kami yang menakjubkan! Panduan kami juga boleh dilihat dalam aplikasi untuk akses mudah di luar talian.

   

Dalam bahasa anda

Layari di peranti mudah alih dengan selesa dalam bahasa ibunda anda!
Pilih sahaja salah satu daripada 8 bahasa yang ada: Bahasa Inggeris, Bahasa Malaysia, Bahasa Indonesia, Bahasa Cina (ringkas), Bahasa Cina (tradisional), Bahasa Jepun, Bahasa Korea, Bahasa Tagalag atau Bahasa Thai.

*Aplikasi AirAsia Mobile yang serasi dengan Windows Mobile 8 dan Tablet serta lebih banyak ciri-ciri hebat akan tiba tidak lama lagi.